Spoj vina i turizma postao je nezamenljiva ponuda Beograda. Jedni bez drugih su nerazdvojivi, što je i prirodno. Vina su žive razglednice i obuhvataju mnoge odlike određenih regiona, kako geoklimatske tako i ljudske jer otkrivaju njihova nasleđa, stečene i razvojne posvećenosti. Zbog toga je Beogradski sajam i spojio ove delatnosti kroz zajedničko predstavljanje.
Ako bi se tražio pobednik u razvoju između vina i turizma bila bi neizvesna utakmica. Iz godine u godinu rezultati se podižu na viši nivo shodno radu i kvalitetu. Beograd postaje sve interesantnija turistička destinacija u mnogim zemljama širom sveta. Svakako da on to i zaslužuje i još više jer pored bogate istorije sada može slobodno da se pohvali i sveobuhvatnijim sadržajem: vinima, restoranima, hotelima itd.
Mi smo kao i prošle godine nastupili zajedno sa restoranom Kalemegdanska terasa. Što je dobro ne treba menjati, zaključak je od strane mnogobrojnih gostiju. Kvalitet je uvek na prvom mestu. Nametnuti ga nije lako, ali odbraniti i potvrditi je još teže.
Ponosni smo na generalni utisak za obe strane. To potvrđuju i nagrade za vina na Beo Wine Challenge Cup-u.
Sonata 2017 , Kanon 2016, Merlot Terroire 2016 dobili su zlatne medalje, zavrednovali naš rad i potvrdili putanju daljeg razvoja.